Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2016 07:16 - Heart in fire and ice...
Автор: dims7bl Категория: Изкуство   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.08.2016 03:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

"Well I don"t have many and I don"t have much
In fact I don"t have any but I"ve got enough
"Cause I know those eyes and I know that touch
I don"t have many and I don"t have much

But oh, darling, my heart"s on fire...
For you"




Искам да потъна в тези прекрасни зелени/кафяви/сини очи. О, как искам да изчезна в дълбочината им и  никога да не се върна в реалността. Тяхната топлота да обгръща моята душа и да ме оставиш там завинаги. Дори това завинаги да трае две секунди, миг или две години.

Аз ще изчезна – всичко, което съм „аз“ ще бъде твое, всичко, което ме кара да съм „аз“ ще бъдеш ти. „Аз“ ще бъдеш ти – „ти“, което ме поддържа жива, „ти“, заради което горя.

Искам да изчезна в тези зелени/кафяви/сини очи. Да бъдем само аз и ти, ти и аз и всичко да се заличи. Не съществува друго освен една душа, изгаряща за едни зелени/кафяви/сини очи. В тези прекрасни, дълбоки очи се крие целият ми свят, там ще остане душата ми, там ще бъде моята гибел.

О, бих дала всичко за този поглед. Да го виждам всеки ден, всяка минута, всяка секунда дори. Не би ми омръзнал блясъка на тези прекрасни очи. Действа като наркотик – тази сладка наслада от това да имаш обежище в някой друг. Да знаеш, че погледнеш ли го за миг всичко ще изчезне и ще бъдете две души срещу света.

Мисълта, че ти си нечие скривалище от всичко и всички… това е сила. Сила, която никое друго човешко същество освен НЕГО не би могло да ти даде или отнеме. Сила, която само ТОЙ умее да владее, защото НЕГОВО е моето сърце и моето „аз“ ще бъде „той“ в едно наше завинаги.







Тагове:   heart,   ICE,   очи,   сърце,   душа,   Те,   fire,   him,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dims7bl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57359
Постинги: 46
Коментари: 9
Гласове: 72
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930