Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2016 18:50 - Страх...
Автор: dims7bl Категория: Изкуство   
Прочетен: 712 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.10.2016 18:15


 

Наблюдавах лицето му, усмивката му и в следващия момент осъзнах... те никога няма да бъдат предназначени за мен, никога няма да се обръща към мен с този поглед, с това изражение... те ще бъдат ничии други.
Точно в този миг сърцето ми спря. Изпепеляваща болка обхвана цялото ми тяло. Сетне дойде най-страшното. Лед...смразяващ лед изпълни душата ми, блокира сетивата ми.  Сърцето ми спря за секунда, две... след това престанах да чувствам, да мисля.  Това, което бях аз вече не съществуваше. Беше заместено от един робот, една перфектно смазана машина, която вършеше всичко без да се замисля. Не ми трябваше нищо повече от това да върша ежедневните си занимания... Всичко стана пусто, празно... тишина обгърна целия свят, цветовете изчезнаха. Ставаш, работиш, спиш... и всичко отначало... но без него, без погледа му, без усмивката му... вече нищо нямаше значение. И колкото и да си повтаряш, че съдбата ви не е била такава...това ще продължава да те изяжда отвътре и една тиха надежда ще тлее там... нейде. Душата ти ще се моли за освобождаване, а всеки удар на сърцето ти ще те убива. 
Болката стяга гърдите ми и една дупка зейва, напомняща за нещо безвъзвратно загубено...






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dims7bl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56938
Постинги: 46
Коментари: 9
Гласове: 72
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031